shirifuhano shah elisa

Total Pageviews

welcome to my blog : shirifuhano shah elisa

HTML Code


click to create your own

... MY WISH LIST ...

=MED XENZIA=

welcome to my blog ... hope that we always could share and discussing some tips and issues here

" ilmu tanpa amal ibarat pokok yang tidak berbuah"





Sunday, March 23, 2014

Warkah buat cinta hati ...

23 march 2014-  2100H


Assalamualaikum sayang saya ,

PERTAMA sekali saya minta maaf atas semua yang berlaku hari ini ... mungkin emosi menguasai akal maka pemikiran jadi ala2 orang utan .. :)

      Sayang ... saya cuba yang terbaik dalam hubungan kita , saya sayang awak , saya percayakan awak , tapi ... jauh di dasar hati saya , saya kadang-kadang rasa tak kenal sayang , kenapa sayang macam tu , kenapa sayang macam ni ... kenapa dan kenapa ni selalu ada dalam kepala saya. Saya pon tak tahu sayang. Saya tahu ... kita selalu bertengkar untuk hal2 yang remeh bagi sayang , tapi disebabkan hal yang remeh tu hati saya ni pedih yang , ibarat kuman dalam darah.Tapi saya tetap sayang awak , gila kan ?

     Sayang ... saya cuba menyayangi awak setulus hati saya . Dari saya rasa kosong tentang awak sehingga saya rasa awaklah orangnya . Tapi kenapa seperti ada rahsia antara kita . Saya cuba memahami sayang , saya cuba berlagak seperti sayalah teman awak yang paling sporting .. tapi akhirnya kita tetap berselisih pendapat juga.Tapi saya tetap sayang awak , gila kan ?

    Sayang ... saya mungkin seorang yang kejam kerana tidak menjaga hati sayang , tapi dalam masa yang sama sayang tahu tak betapa terlukanya hati saya . Saya tahu semuanya salah saya bila terjadinya sesuatu pertengkaran antara kita , tapi kenapa sayang ? Saya ni cemburu buta kan ?? Ntahh pape saja kan ... tapi itulah rasa sayang saya . Tapi saya tetap sayang awak , gila kan ?

    Sayang ... saya bukan sengaja mengungkit kisah silam awak ,sebenarnya saya cuba mengenali awak , tapi dalam proses itu kadangkala hati ini terluka bila tiada penjelasan sayang . Maafkan saya ...Tapi saya tetap sayang awak , gila kan ?

   Sayang ... saya tahu saya bukanlah yang terbaik , bukanlah yang paling solehah , bukanlah yang  cantik , bukanlah petah berkata-kata, bukanlah bijak dalan segala acara .. tapi saya adalah saya , seorang perempuan tidak matang , perempuan gila mungkin , yang penuh emosi dalam hidup ini. Inilah saya sayang . Sayang ... i love u sayang ...  ***blushed***






p/s: terima kasih kerana pernah menyayangi saya . Aiman <3 p="">

No comments: