shirifuhano shah elisa

Total Pageviews

welcome to my blog : shirifuhano shah elisa

HTML Code


click to create your own

... MY WISH LIST ...

=MED XENZIA=

welcome to my blog ... hope that we always could share and discussing some tips and issues here

" ilmu tanpa amal ibarat pokok yang tidak berbuah"





Friday, May 20, 2011

segala yang sempurna itu tak mampu digapai oleh sesiapa . Cemburu .. itu yang
mampu dikecapi. segala fitnah .. kau tempatku meminta kau beriku bahagia jadikan aku selamanya hambamu yang bertakwa...
ampuniku ya ALLAH yang sering melupakanmu , dalam sunyi aku bersujud .. padamu ...


biarlah aku rasa itu yang dulu pernah buatku , ku tak bisa paksamu tuk tinggal disisiku walau kau yang selalu sakiti aku dengan perbuatanmu namun sudah kau pergilah jangan kau sesali ,kernaku sanggup walauku tak mahu berdiri sendiri tanpamu apa salahku hingga ku tak layak mendapatkan kesungguhanmu ... kerna ku sanggup walau ku tak mahu sendiri ku mahu kau tak usah ragu tinggalkan aku engkau memang harus begitu ... *end*

No comments: